dimecres, 2 de desembre del 2009

Ja han arribat les recitacions!!!


Ja fa un parell de setmanes que van començar les recitaciones i els debats. El dia d'inici per escalfar només vaig haver de fer el debat, després d´alguns imprevistos, d´algunes baixes d´ultima hora i de molts nervis, vam sortir, penso jo, bastant millor parats del que ens pensàvem. El tema del debat va ser sobre l´educació obligatoria fins els 18 anys. Un tema q sens dubte dona molt que parlar i discutir, però ens vam haver d´adaptar al temps marcat.

Amb el cos ja una mica fet després de veure el primer dia als meus companys recitar, hem va arribar l´hora de recitar davant tota la classe. Vaig elegir un poema de Enric Larreula, que és un autor que fa bastant poesia dedicada als nens. El poema és titula la puça. Primerament vaig passar molts nervis, però un cop acabat sents un alliberament inmens.

Per poder valorar-nos, l´Imma ens a donat una fotocòpia en què surten uns punts a valorar, com per exemple: control dels nervis, to de veu, expressió corporal, etc.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada